Анулиране на фактура

10.09.2019, 15:59 409 3

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Nickolay

  • Публикации: 27 / 0
Здравейте,

При издавнето на фактура от кочан, се е отпечатала на два екземпляра допълнително, а не както обикновено на още един. Тоест същата фактура я има и на следващата по ред, с друг номер. В такъв случай записва ли се върху тези фактури текст "анулира се"? Фактурите са от този месец. В Дневника за продажби се отразява само с нулава стойност? Доставчика ще си получи правилния документ.

delphine

  • Публикации: 8629 / 1447
Re: Анулиране на фактура
Отговор 1 | 10.09.2019, 16:12
Здравейте ,
всъщност първата фактура, която се е отбелязала на повече от необходимите екземпляри си е редовна. Дайте си я на клиента. Следващата , на която се е копирала неправилно вече анулирайте като впишете на екземпляра "анулирана" .

Nickolay

  • Публикации: 27 / 0
Re: Анулиране на фактура
Отговор 2 | 10.09.2019, 16:20
Здравейте ,
всъщност първата фактура, която се е отбелязала на повече от необходимите екземпляри си е редовна. Дайте си я на клиента. Следващата , на която се е копирала неправилно вече анулирайте като впишете на екземпляра "анулирана" .
Да, редовната я предадохме, едното копие си остава при нас, а върху следващата фактура изписваме "анулирана" (тази която се е копирала още веднъж). Нали я отрязяваме в дневника за продажби с нули?

delphine

  • Публикации: 8629 / 1447
Re: Анулиране на фактура
Отговор 3 | 10.09.2019, 16:25
Нали я отрязяваме в дневника за продажби с нули?

Да, анулираните фактури се описват също в дневник продажби.

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група с над 24 000 членове!

Харесайте ни във Facebook