Възстановяване на ДДС от Германия

11.04.2019, 21:53 922 5

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


eli_e

  • Публикации: 99 / 1
Здравейте
Във връзка с искане за възстановяване на ДДС от Германия, имам писмо, че не възстановяват сумата от един доставчик заради неправилно изписано име на доставчика
В писмото пише че може да се изпрати възражение електронно, но не знам дали може по имейл или трябва в някакъв сайт.

iva_moni

  • Публикации: 26 / 3
Здравейте, имах аналогичен случай преди една година , но след консултации с данъчни адвокати , ни посъветваха да подадем повторно искане с коректното изписване на името и адреса на доставчика.Може да си искате отново сумите до 30 септември 2019 ако се касае за доскументи от 2018 г. Ние подадохме повторно искане и ни възстановиха  сумите.Не сме изпращали конкретно електронно възражение, тъй като действително имахме грешка в изписването на доставчика-име и пълен адрес.

eli_e

  • Публикации: 99 / 1
Благодаря Ви
И аз така смятах да направя, но собственика настоява за възражение. Утре ще решим какво да правим.
Има ли възможност за подаване на забравена фактура от 2017 година. Нещо си спомням за  3 годишен срок, но май аз  съм си измислила този срок

iva_moni

  • Публикации: 26 / 3
За съжаление , документи от 2017 мисля, че не можете да искате, срокът е изпуснат, бил е до 30/9/2018 .

eli_e

  • Публикации: 99 / 1
Благодаря

desoto75

  • Публикации: 13 / 0
Здравейте ! Казуса ми е почти единтичен .ДДС за възстановяване от Германия за 2017 година. Към днешна дата само си пишем и все още няма резултат.
1. Подедно основно искане в срок за 2017 година
2. Получен отговор от властите за нередност 495 / адрес на доставчика в пълен текст/
3. Направена корекция и пуснат отговор / възражение / че същите не биха дали друг резултат.
4. Незнайно къде получен отказ за възстановяване
5. Предприемане на мерки - адвокат в страната и възражение по даден отказ , защото същият не е получен.
6. Даден нов срок да се отстранят несъответствията защото корегираното искане е подадено като основното т.е не пълен адрес на доставчика
7. Даден срок от органите да се отстранят несъответствията
8. Боря се в системата да корегирам повторно основно искане .. Излиза ми Справка с пълния адрес и хоп да вадя протокола - ФАТАЛНИ ГРЕШКИ с основание Фатални грешки:Липсват декларации по ЗДДС! и съм в  потрес , правя корекция на основоното искане , прието без фатални грешки .
Какво следва да направя за тази фатална грешка че да отговоря на органите .Звънях на кол центъра за помощ . В ситемата фигурират декларации по ЗДДС и незнам вече какво да правя . Надявам се наистина на съвет , който ще ми е в помощ , защото чаканото с година и повече ДДС не е в малки размери. Благодаря Ви колеги

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група с над 24 000 членове!

Харесайте ни във Facebook