Помощ: Регистриране на фирма и счетоводство?

07.03.2019, 17:11 392 2

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


survivor3

  • Публикации: 1 / 0
Здравейте,
Имам няколко въпроса относно това, че искам да си създам фирма с която от време на време да продава втора употреба техника в Олх.
Каква трябва да е фирмата след като само аз ще се занимавам с нея ЕТ, ЕООД, ООД?
Трябва ли ми счетоводител всеки месец?
Трябва ли да издавам касови бележки при покупка и продажба?
И ако не купувам и продавам всеки месец пак ли ми трябва всеки месец счетоводител?
Какво трябва да плащам на държавата какъв данък?
И какво се плаща на годишна база ли, на бройка техника която съм продал или на цялата печалба?
Ако кажем, че за цялата година имам печалба 1000 лв. върху нея ли ме облагат с данъци и т.н.
Проблем ли ще е, че не правя голяма печалба от 4000-5000 лв. годишно примерно, а само 1000 и нещо?
 :noexpression:
Благодаря предварително!

ХХХХХ

  • Публикации: 5866 / 853
Фирмата - каквато решите. Аз не препоръчвам ЕТ. За ООД ще Ви трябва съдружник.. Може би в случая ЕООД върши работа.
Счетоводител не Ви е нужен постоянно, но е добре да направите няколко консултации в началото.
Печалбата се облага на годишна база с 10% данък. Няма значение, че печалбата е малка. Не е проблем и да сте на загуба.
Освен данъка, който ще трябва да се осигурявате за дейността си. Най-евтино е като самоосигуряващо се лице се (СОЛ) върху минимум 560 лв.
Касов апарат ще Ви трябва, освен ако плащанията не са само по банков път.

Ако продавате като физическо лице, в края на годината дължите 15% данък и сте задължени да се самоосигурявате върху минимум 560 лв.

dreamercho05

  • Публикации: 3 / 0
Дипломиран юрист изготвя всички необходими документи за учредяване на фирма по Ваш избор. Имам богат опит в областта на търговското и дружественото право. Цялата процедура по изготвяне и заверяване на документите отнема 1 работен ден, след което Вие се сдобивате с компания на територията на страната.
Съдействие в процеса на учредяване – посещение при нотариус, откриване на набирателна сметка, преобразуване в разплащателна и др.
Регистрация и пререгистрация, вписване на нови обстоятелства и всякакви промени в Търговския регистър – нов съдружник, промяна на седалище, промяна на размера на капитала и др. Публикуване на ГФО.

Предоставям юридически консултации относно Вашия бизнес и сключването на различни видове договори.
За информация относно цени и всичко останало - 0899 80 51 85 - Борислав

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група с над 20 000 членове!

Харесайте ни във Facebook