Относно попълване на отчетите в Бизнес статистиката

07.02.2019, 17:15 1114 6

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


mirena_vk

  • Публикации: 39 / 0
Здравейте колеги! Почнах да попълвам годишните отчети ,но не мога да валидирам и съхранявам справките.Свалих новите версии на интернет експлоръра и adobe reader, но отново не става.Някой имал ли е такъв проблем, да помогне?

bobo

  • Публикации: 2764 / 371
На адоба ми показваше (при мен горе в ляво) някакъв сигнал да разреша джавата, ако си спомням правилно. Може и да не е точно джава, но като разреших и тръгна. Беше знак (малка квадратна иконка) или удивителна или катинарче.

pmihaleva

  • Публикации: 948 / 98
Здравейте колеги! Почнах да попълвам годишните отчети ,но не мога да валидирам и съхранявам справките.Свалих новите версии на интернет експлоръра и adobe reader, но отново не става.Някой имал ли е такъв проблем, да помогне?


В указанията има подборни обяснения как да се настрои.
http://www.nsi.bg/sites/default/files/files/pages/GOD2018/ISBS_UsersGuide_DE.pdf

Таня Попова

  • Публикации: 100 / 14
Обадете се в НСИ на телефона за технически проблеми 02/9587616, и ще Ви решат проблема. Има една г-жа Лидия, която е много компетентна и любезна. Успех Ви желая с приключването! :good:

petR

  • Публикации: 57 / 11
Ако имате няколко програми, с които четете пдф файл трябва Адобето да е по подразбиране, иначе дава грешка.

Yorla

  • Публикации: 1 / 0
няма смисъл да губите време. Звънете на телефоните, любезни са и оправят проблемите

mirena_vk

  • Публикации: 39 / 0
Да ,обадих се вече!Оказа се че наистина системата дава грешки когато има два четеца
инсталирани на компютъра-ADOBE READER  и  FOXIT READER  в моя случай!

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група с над 20 000 членове!

Харесайте ни във Facebook