Отписване на депозит за платен наем на офис?

13.03.2018, 14:45 716 4

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


kuta

  • Публикации: 32 / 1
Здравейте, въпросът ми е следния: фирма наема от физическо лице офис, като плаща депозит 200 лв. при подписване на договора. През 2015 договорът е прекратен,  фирмата си е платила всички разходи до момента на освобождаване на офиса (вода ел.ен.), но депозитът не е върнат и управителя няма намерение да си го търси, била "дребна сума". Според вас кога трябва да се отпише вземането в годината на прекратяване на договора или да се изчака 5 гог.давностен срок?

delphine

  • Публикации: 7877 / 1303
Според вас кога трябва да се отпише вземането в годината на прекратяване на договора или да се изчака 5 гог.давностен срок?

За данъчни цели - второто.

mimsi83

  • Публикации: 2 / 0
Здравейте
Може да ви е смешен въпроса , но каква операция да взема за да отпиша предоставен депозит по с-ка 507, поради изтекъл давностен срок?
Благодаря!

Lena12

  • Публикации: 298 / 26
Дебит - разход, Кредит - 507 /Ако правилно разбирам, при предоставянето на депозита сте дебитирали с/ка 507/ Само да отбележа, аз ползвам разчетна сметка.

mimsi83

  • Публикации: 2 / 0
Благодаря!

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група

Харесайте ни във Facebook