Само имам два въпроса, защото тепърва ще се започвам да се запознавам с материала. Администратор на лични данни се явява фирмата/дружеството/бюджетната организация, примерно училище. Управителя/Директора, трябва ли да пусне някаква заповед, че се определя примерно гл.счетоводител и счетоводител( който прави заплатите на служителите, изготвя трудовите договори, справки за доходи, да го кажа ТРЗ,осъществява длъжността касиер-домакин,т.е обединена длъжност), като определя за администратори на лични данни двете лица, понеже реално и главния счетоводител има достъп до лични данни на служителите , разбира се и директора/управителя. Или може да се определи само 1 лице за администратор, което да борави с лични данни на служителите? Също така да попитам, ако говорим за училище, то учениците как трябва да се третират, т.е ако училището има 28 персонал и 400 ученици, дали реално трябва да се назначава длъжностно лице по защита на данните ?