Пътни листа

22.12.2011, 11:09 6124 5

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


vanyalubenova

  • Публикации: 9 / 0
Когато управител използва автомобил за придвижване   месторабота освен фактура за гориво задължително ли е  и пътен лист за изписване на гаривото.

Калина Янкова

  • Публикации: 615 / 90
Re: пътни листа
Отговор 1 | 22.12.2011, 11:35
Ако плащаш еднократен данък не се попълват п.листи.

vanyalubenova

  • Публикации: 9 / 0
Re: пътни листа
Отговор 2 | 22.12.2011, 13:37
Не плащам еднократен данък и не са предсавителни разходи а транспорти .

Калина Янкова

  • Публикации: 615 / 90
Re: пътни листа
Отговор 3 | 22.12.2011, 13:45
Ами, то точно транспортни разходи има едни такива, на които се плаща 10% едн.данък. Затова те попитах.

Чл. 204. С данък върху разходите се облагат следните документално обосновани разходи:
1. представителните разходи, свързани с дейността;
2. социалните разходи, предоставени в натура на работници и служители и лица, наети по договор за управление и контрол (наети лица); социалните разходи, предоставени в натура включват и:
а) (изм. - ДВ, бр. 106 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г.) разходите за вноски (премии) за допълнително доброволно осигуряване, за доброволно здравно осигуряване и за застраховки "Живот";
б) разходите за ваучери за храна;
3. разходите, свързани с експлоатация на превозни средства, когато с тях се осъществява управленска дейност.

Ако разходите ти не са от тези с едн.данък, то попълваш пътни листи.

Калина Янкова

  • Публикации: 615 / 90
Re: пътни листа
Отговор 4 | 22.12.2011, 13:52
ЗКПО
чл.10
(6) (Нова - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) Документална обоснованост за разходите по чл. 204, т. 1 и 3, обложени с данък върху разходите, е налице и когато те са документирани само с фискална касова бележка от фискално устройство. Разходите по чл. 204, т. 3, обложени с данък върху разходите, се признават за данъчни цели и когато не е издаден пътен лист.

vanyalubenova

  • Публикации: 9 / 0
Re: пътни листа
Отговор 5 | 22.12.2011, 14:40
СТАВА ДУМА НЕ ЗА РАЗХОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ А ЗА РАЗХОДИ ПО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ФИРМАТА  ТЪЙ КАТО СЕ ПЪТУВА ДО ОБЕКТА ВСЕКИДНЕВНО.ОБЕКТА Е НА РАЗЛИЧНО МЯСТО ОТ МЯСТОТО КЪДЕТО Е ОФИСА.

В момента тук са: 0 Потребители и 1 Гост


Facebook група с над 24 000 членове!

Харесайте ни във Facebook