Код 501 -доходи от продажба и замяна на недвижимо имущество,включително огр.вещни права......
Попълвам с ел.подпис ГДД чл.50 на едно лице.По трудов договор съ им удържали всеки месец по 1 лв.-общо 12лв. за годината за дарение на фонд за деца-вписана е в сл.бележка по чл.45.
Опитвам се да попълня приложение 10 -част 4-вписвам сумата 12лв. на ред 1,но не мога да я впиша на ред 2,защото не ми е активно.По същия начин не ми е активен и ред 5от част 6.Някой да има идея,защо става така?
Ако изобщо не ги пиша,няма да има равнение с Пр.1,а пък и документ за кого е това дарение няма.
Да,аз тъкмо нея правя сега,макар че все още няма как да се подава он-лайн.Обаче се почудих,дали пък не съм изпуснала нещо-нали е чужда гражданка.макар ,че си има ЕГН и постоянен адрес тук.
Май сме пропуснали нещо.През м.04.2014г. Фирмата закупи земя-води се нива от 8 бр. наследници.Едва сега за год.приключване най накрая ми дадоха Нот.акт и като гледам единия продавач е гражданин на Австрия,но си има българско ЕГН и документ за постоянно пребиваване в България и постоянен адрес в София.Получил е 3697лв.
Трябвало ли е да се подава някаква декларация?
Как подадохте -лично или чрез представител?Аз се опитвам да подавам като представител,защото подписът е мой и съм упълномощена от фирмите да им подавам декларации в НАП,ГИТ,НОИ...
Начислени за годината дивиденти,разпределени с Решение на ОС от 2014г.-70000лв.,но изплатени  50000лв.Дължат се още 20000лв.
В Справката по чл.73-пишем 70000лв.
А в Декларация чл.92 в час 6-като задължение св.лица пишем-20000лв.?
Просто за сверка.
Предполагам, че подписът ти е от Би-тръст. Явно има някакъв проблем с ел.подписите ,издадени от там или има нужда от допълнителни настройки.При мен с подпис от Би-тръст излиза същото ,но с подпис от Инфонотари подадох без проблем.
Темата е стара,но да не започвам нова: зададоха ми въпрос,на който малко се затрудних с отговора.
Ето какъв е въпросът: Лице,назначено по чл.114 от КТ,може ли да бъде преназначено по чл.67 от КТ с допълнително споразумение или трябва да се прекрати стария ТД и да се сключи нов?
Преди време бях задала в ИТ такъв въпрос и отговорът беше,че трябва да се прекрати и да се назначи с нов ТД, но това беше още преди промяната на този член.Ако някой се е сблъсквал напоследък с подобен казус, моля да сподели как е процедирал.
Днес ми донесоха документи от една фирма с паркинг.През м.01.2015г. са издали фактура с ДДС/6лв./ на някакъв клиент-паркирал за два дни ТИР с адрес Великобритания и тамошен ВАт номер.Мисля си ,дали тази услуга не попада в чл.21,ал.2?Връзка с този клиент няма-просто минавал и оставил камиона за 2 дни.
В двата ли дневника влиза протоколът?
Благодаря!Всъщност сме издавали протоколи за ВОП.И сега продължаваме номерацията,а не трябва да започвам нова номерация за тези протоколи?
Да попитам още-тъй като фактурите са две за този месец-може ли един  общ протокол или трябва за всяка фактура отделен?
За първи път получавам такива фактури- за предварителна третиране на отпадъци.
Не е начислен ДДС и на фактурата пише-Обратно начисляване чл.163а,ал.2 от ЗДДС-това означава ,че аз трябва да начисля ДДС-то с протокол ли?
Като стана дума за тази декларация.Много маля,дайте линк за новата.Търся я,но не мога да я намеря.На е-мейл от НАП са ми пратили ,обаче старата-за миналата година.
Осигуровки няма да плаща,щом е осигурен на макс.на друго основание.Но трябва да си подаде Окд5 в 7 дневен срок от започване на дейността.
Да,много благодаря.Подадох я най-накрая.Сега се чудя ,дали може да се подава по ел.път Д6-годишна.
Предполагам,че като се подаде,пак ще увиснат несъществуващи задължения и ще висят до 30.04.дано не стане като миналата година.
В момента попълвам Декл по чл.50.Има доход от наем и платен авансово данък за второ и трето тимесечие.В част  втора -авансово платени данъци,пише с изключение на платените авансово от декларатора по реда на чл.44,ал.3
Къде тогава да се посочи този авансов данък,ако не тук?Сигурно в самата декларация?
Уж опростена,пък нещо се замотах.
Става дума за м.11.2014г.Тогава имам 13 р.дни болнични и 7 отработени дни0платени са осигуровки за 7 дни-върху 147лв.Тази сума ми е в.т.21 на Д1.
Пиша я в кол.4,същата сума пиша и в кол.5.2,саответно пак нея пиша и в кол.6А в колона 7 пак 147лв. ли пиша?
Миналата година пак питах и мислех,че всичко съм си изяснила-даже ходих в НАП при някаква методоложка.Става дума са СОЛ-собственик на ЕООД,който получава сума за личен труд-420лв.Осигурява се също на 420лв.
Миналата година имах 4 р.дни болнични в един месец и попълних по съвет от НАН така: кол.3-доход от който е изчислено обезщетението.
Кол.4 Осигурителния доход-за 17 дни/общо 21р.дни в месеца/
Кол.5.2-като колона 4.Така се получава  кол.7 пак 420лв.-Така попълнена декларацията подадох и нямаше проблем.
Проблемът се яви при заверка на книжката-инспекторката се развика,че това са пълни глупости и че не се попълва така и ме върна,без да обясни как според нея трябва да стане.На други ден отидох при друг инспектор и ми я завериха без да правят проблем.
Тъй като сега пак има същата ситуация-болнични в един от месеците,как според вас е правилно да се попълнят Т1 и Т2?