41
За един наем , то е декларация 55, то е служебна бележка, то е ГДД, сметка за изплатена сума, още нещо няма ли да измислят
42
Данъци и счетоводство » Re: авансови вноски - доход от наем на недвижим имот
07.01.2013, 14:15Тази декларация не е ли само за договорни отношение с чуждестранни физически лица?
43
Данъци и счетоводство » Re: Справка за задълженията към НАП
07.01.2013, 13:12Здравейте, аз също направих справка за задълженията на ЕТ и се оказа ,че имам задължения още от 2005г., 2006 и т. н. Сумите не са големи около 1лв. /но за различни данъци и са се натрупали/,като до тази година са станали 400лв. Имам следния въпрос.
1.Мога ли да се възползвам от давностния срок /5 години/?
2.Ако да, какво трябва да направя?
3.И какво ще стане ако преведа парите за осигуровки, а те ги приспаднат за старите задължения?
Благодаря предварително
1.Мога ли да се възползвам от давностния срок /5 години/?
2.Ако да, какво трябва да направя?
3.И какво ще стане ако преведа парите за осигуровки, а те ги приспаднат за старите задължения?
Благодаря предварително
44
Данъци и счетоводство » Re: Единна сметка на НАП от 01.01.2013
02.01.2013, 12:07Здравейте и ЧНГ!
Да Ви попитам, през този месец януари, се плащат осигуровките за декември 2012. Платежните по кой модел трябва да бъдат? Благодаря Ви предварително.
Да Ви попитам, през този месец януари, се плащат осигуровките за декември 2012. Платежните по кой модел трябва да бъдат? Благодаря Ви предварително.
45
Данъци и счетоводство » сметка за изплатена сума и служебна бележка
18.01.2012, 13:58Здравейте!
Имам следния въпрос. Наемодател съм и трябва да подам тази сметка и сл.бележка. Това са 2 бланки по 12 месеца и отделно копие на платежните /за тях не съм сигурна/стават 36 листа.Помещението което давам под наем е закупено по време на брака.Трябва ли и съпруга ми да подаде същите бумаги? Още 36 листа и всичко това с годишната декларация за физическите лица ще станат 100 листа.Истина ли е това и какво ще ме посъветвате по въпроса.Благодаря Ви предварително
Имам следния въпрос. Наемодател съм и трябва да подам тази сметка и сл.бележка. Това са 2 бланки по 12 месеца и отделно копие на платежните /за тях не съм сигурна/стават 36 листа.Помещението което давам под наем е закупено по време на брака.Трябва ли и съпруга ми да подаде същите бумаги? Още 36 листа и всичко това с годишната декларация за физическите лица ще станат 100 листа.Истина ли е това и какво ще ме посъветвате по въпроса.Благодаря Ви предварително