Или им сложете едно Z да не се попълва в тях и да стане обърквация.
В допълнение и разширение на отговора на ХХХХХ:

Може да се пробвате да възразите по аргумент от противното: в чл. 414 ал. 3 (относно сключването на ТД), както и в чл. 414 ал. 6 наказанието изрично е казано, че е "за всяко отделно нарушение."

Във всички останали текстове такова конкретизиране липсва.

Самото му наличие в споменатите алинеи и липсата в други говори, че законодателят е мислил по въпроса е и преценил при кои нарушения наказанието трябва да е за всяко отделно нарушение и при кои в съвкупност.

Разбира се, въпросът е юриически и може да греша.
Имам някакъв неясен спомен (може и да се лъжа), че Катя беше споделила, че на обсъждане някъде е казано, че такава тарифа не можело да има поради нарушаване на конкуренцията.
Ако е вярно това връща въпроса към адвокатските тарифи - защо при тях не се нарушава конкуренцията?!?
"Работодателят твърди, че..." е бъдещо несигурно събитие. Ако работите с наличните документи имате основание за срочен договор/и.
Къде да го включите? Платил ви е той, а не вие на него. Той няма доход, че да му удържате данък... ако не греша.
Е как! Съседа Пешо каза, че така си тегли ДДС-то :)
Какво значение им смяната на собственика? Решението не е ли на текущият собственик/управляващ?
Формата за баланса от кои сметки взима информацията? Може би ако погледнете и проследите връзките ще излезе нещо.
Най-първо си направете оценка колко приходи очаквате да имате на месец, и то песимистичния вариант. От тази оценка ще зависи дали си заслужава дейността, защото има разходи, които си вървят независимо от евентуалните приходи.
Тези неща по чл. 10-14 как се изпълняват? Трябва някакъв софтуер ли?
Не са държавни служители, всичко е както при останалите работещи по ТД.
Сигурно зависи и от дейността, но кафе и чай, и особено плодове не са много "необходими" в работата на една фирма.
За водата не знам, но съм виждал писмо, в което на детските градини(!) не се признава да се купуват галони с вода, тъй като водата във водопровода била с нормални показатели. Не беше в данъчен аспект, но все пак е лампичка. Може би има становища на НАП по тези въпроси. Като крайност, може да се отчитат като социални разходи кафето, плодовете и др. п. За тх може да се обосновете, че създавате здравословни и безопасни условия на труд :)
Нямам бланка, но ако не е нормативно определена, работодателят просто ще напише едно уведомление от два реда. Това, както прочетох сега в наредбата, трябва да е регламентирано в трудовия правилник на фирмата.
Не знам, обаче, колко тази електронизация ще облекчи работата, предвид нововъзникващите задължения на работодателя.
Да не би да търси инсталирана версия за надстойка?
Засечката явно идва от 2022 спрямо 2021, когато има увеличение на МЗ (за 2023 още нямат информация, че има намаление). Щом документално и реално нещата съвпадат, няма от какво да се притеснявате, просто им напишете обяснение.
Теоретично се прави, но ако подходите реалистично - с време за работа, с време за придвижване между работните места, с почивки, с междудневната почивка от 12 часа и т.н. не е много изпълнимо. Да не говорим, че трябва да съобразявате работното време с първите два договора... абе, сложно е.
А тези авансови плащания задължителни ли са въобще, че ги правите? Ако не са задължителни защо ги правите, след като не са добре документирани? Управителят де.
Преди да почнете да се притеснявате трябва да проверите дали има направена инвентаризация и дали при тази инвентаризация стоките са били налични, включително и към 31.12.2023 г. Няма забрана да имате стоки и за един милион, стига документите да са наред и наличността да е реална и установима.

Ако всичко това е наред и наличните ви сега, в момента, стоки отговарят на документираното, може да им напишете обяснително писмо, придружено с документи. Сумата не е кой знае каква, и ако обясните едва ли ще се занимават с вас.

Както виждате, писмото е автоматично и вероятно се изпраща при засечена някаква пропорция на МЗ и приходи през годините. Не е казано, че сте нарушили нещо.
Като някакъв разчет или като някакво авансово плащане?
Предлагам да поискате и видите договора с куриера, защото понякога обясненията на управителите са леко в страни от действителността. В договора трябва да пише за този аванс и защо се казва "ваучер".

И друго не разбирам - плащанията ги правите на основата на фактурите, а този аванс кога, как и колко се плаща?