Никъде няма информация, която клиента да провери какво остава по тези ваучери, инфомират го устно в офиса колко има за прихващане
Това е напълно абсурдно. Не съм сигурна, че може да я вярно.
В някакъв момент с протокол/справка. Не може да няма нещо, все пак клиентът трябва да знае кога сумата е изчерпана и за какво.
Доколкото разбирам фирмата осъществява доставки, които минават през еконт и за тази услуга те издават фактура с текст "ваучери"?
Бобо вече е отговорил. Точно сума няма как да ви кажем, искайте информация от работодателя.
Аз не разбирам да имате онлайн магазин. Разбирам, че търгувате със стоки, които ще продавате през други онлайн магазини (или подобия на такива)
Ако имате избор, махайте се оттам. И преди това му изпратете проверка от ИТ.
Като чуя за такива неща и се ядосвам да безкрай. После такива ги ползват да обясняват как всички работодатели в БГ са нещастници...
Не, на място в някой офис, най-добре който е по регистрация.
Не, няма опция. Пишете едно искане до НАП с приложена правилната Д55.
Действайте бързо, че ако сумата е прекалено голяма, да не ви вкарат в някаква селекция.
Използват СПО.
Фактури са подходящи за много малко на брой поръчки, всичко останало е безсмислена хамалогия.
Не давам ППП през разчет, защото не виждам смисъл, но ако държите, няма лошо да пускате допълнителни операции.
При върната - минус в отчета и го обединявам с върнатото плащане, за да не ми обърква отворените позиции.
И на мен са ми досадни, но това е положението. Като теглиш чертата, не отнемат чак толкова време, но разбирам нежеланието да се правят. Няма как да се откачите от тях, ще ги искат до откат, по-добре да се подадат в сайта, отколкото на хартия или други опции.
Не е казус. И е изписано много по въпроса. Четете :)
Бих декларирала за 2023.
Лицето трябва да декларира доход за 2024.
Друг е въпросът, че НАП могат да видят разминаването и да му звъннат да го занимават с глупости.

Плащането ще отиде по разчетна сметка, няма какво да се преобразува ФР, няма начислен разход за фирмата.
Това е моето мнение за казуса :)
Стана приятно интересен :)
Те са с нулево ДДС. Аз лично не издавам за самолетните билети.
Написал съм "в случай че не се съгласят" Няма да ми остане друг избор.
Но пък от друга страна, според форума, не трябва да ми пука или да се защитавам срещу несправедливостите!


Нещата станаха супер драматични, щом вече са е и несправедливости :)

Консултирайте се с адвокат по трудово право, даже можете да го вземете с вас, когато говорите с шефовете и ЧР. В крайна сметка, това са си вашите права, трябва да ги защитите най-добре. Ние тук само си чешем езиците измежду нещата, които държавата несправедливо ни кара да входираме в безкрайните бази данни, но в крайна сметка, всеки си избира битието :)
Успех и от мен :)
Ако е авторско право, не се удържат осигуровки.
Ако не е авторско право, зависи.
Вие знаете по-добре от мен дали можете да защитите, че нещо е авторско право.
да реално се  работи  5 часа, по закон може ли да бъде повече от 4ч както казахте за втори договор ще се работи и в събота при втория работодател,? така че спокойно може да е на 4 часов работен,
Съжалявам, но аз нищо не разбрах от това, което сте се опитали да кажете.
Препинателни знаци и големи букви са препоръчителни.
Както вече написах, ТРЗто на фирмата ще знае най-добре, не разбирам защо търсите информация от форуми, а не от него/нея.
Дайте да спрем да си задаваме гатанки и да налучкваме.
Кажете реално какво ще се случи? Ще тичате от едно място на друго всеки ден или ще работите съботите?
В допълнение, ние какво ще си кажем тук е от малко значение. ТРЗто или счетито на фирмата знае по-добре.
111
Според мен на не повече от 3, ако действително ще се работи и при двата. Ако има сумирано, може и на 4.
Това авторско право ли е или не?