Да, само при повече от месец кодът е 16.
Не всичко е драма и нарушения от страна на работодателя :)
Отчетите са налични на страницата на фирмата, по всяко време, за всеки с електронен подпис и акаунт в ТР
Х-че, аз не бих удържала данък. Осигуровки - да, за месеците, когато не е бил СОЛ, но към датата на получаване на сумата (ако бил, че не е ясно) е СОЛ и не следва да се удържа данък, независимо за кой период се отнася изплатената сума.
Зависи, могат да се появят неща, за които не знаете (това, което водите на друг)
Благодаря!
Нещо не съм к/п чл. 176 като хората. Следващата точка е за отлагане по искане на работника. Т.е. няма изтекла давност.
Нали затова е минимална работна заплата... Не си ли отговаряте сами на тези въпроси?!
В самото приложение 3 нямаше ли ред за авансово внесения данък?
Само от възложител
Да, всички разделяте по равно и го вписвате в съответната декларация
Този граждански как ще го изравниш, като е била по майчинство?
Чл. 176. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г., изм. - ДВ, бр. 58 от 2010 г., в сила от 30.07.2010 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2015 г., в сила от 17.07.2015 г.) (1) Ползването на платения годишен отпуск може да се отложи за следващата календарна година от:
1. работодателя - поради важни производствени причини при условието на чл. 173, ал. 5, изречение трето;


(2) (Изм. - ДВ, бр. 54 от 2015 г., в сила от 17.07.2015 г.) Когато платеният годишен отпуск е отложен при условията и по реда на чл. 176, ал. 1, правото на работника или служителя на ползването му се погасява по давност след изтичане на две години от края на годината, в която е отпаднала причината за неползването му.
Това със сходните длъжности винаги ми е било много имагинерно. За някои имаш доста конкретика, но по-особените въобще не можеш да предположиш. Идват ми хора, които са вършили нещо през цялото време и са ги водили на друга длъжност. Или за едни и същи неща, с предишните работодатели сме си харесали различни наименования. Постоянно трябва да се ъпдейтва, като напълно разбирам, че идеята е да има прозрачност и последователност, обаче за по-малки фирми ми се струва безсмислени упражнения.
Бихте ли посочили нормативно основание за това твърдение? Получаването на сумата има значение единствено за облагането по ЗДДФЛ. За целите на ДДС никъде няма разграничение при определяне на датата на данъчното събитие между ФЛ и ЮЛ.
Да, така е.
В случая е въпросът как са си написали договора и кога има данъчно събитие и за какво сума.
Но съм регистрирала ФЛ, което не беше получило физически сумата т.е. имаше прихващане през платени депозити и данъчната на Аксаков ме накара да преправя справката за дохода и да махна тези прихващания, нищо се водят оборот, защото са за платени наеми.
При физическите лица се гледа датата на получаване на сумата. И се издава фактура за получената сума.
73/6 е за изплатени възнаграждения :)
И да е разчет, пак ще си го включите във фактурата и ще си начислите ДДС, просто аз не бих го водила приход/разход.
Според мен това е по-скоро разчет, отколкото приход/разход.
Не. Трябва да е поне 46 дни. Не съм сигурна обаче дали подобна сделка няма да "светне" в НОИ
Вие сте счетоводител и искате да работите, като служител на ГД? И не виждате проблем с цялото това изречение? Иначе не виждам грижа да правите каквото искате.