Здравейте, имаме сключен договор с фирма за пропърти мениджмънт. Ежемесчно ни събират такса за предоставяните от тях услуги, режийни разходи и определена сума за ремонт и обновление, която заделят в специална сметка и средствата по нея се разходват за належащи ремонти. Върху тези суми ни наичсляват и ДДС. Въпросът ми е: след като сумите за ремонт и обновление представляват своеобразен депозит, не би ли следвало върху тях да не се начис;ява ДДС?
Здравейте, имам следния казус: работя по ТД и съм осигурена върху 2400 лв., термина ми е на 13 ноември 2014, след като ми изтече болничният, докато съм в отпуск по майчинство, ще сключа граждански договор. Интересува ме докато получавам обезщетението какво да кажа на работодателя с който ще сключа гражданския договор по отношение на това какъв ми е осигурителният доход за съответния период - 2400 (върху който са ме осигурявали до преди раждането), сумата на обезщетението което ще получавам, или 340 лв (минималната РЗ)?