Последен въпрос от мен, защото нашите плащания са изключително рядко в брой. Пускаме касови бележки заради ПОС терминал и затова ми е неясно.
Когато обаче дойде клиент и плати в брой 50лв, на края на деня при приключване трябва ли да я извадя от касовия апарат, за да почна с 0 на следващия ден?
Гледах си отчетите и наличността в брой на следващия ден по касовия апарат след плащане в брой е 0,00лв., тоест той не натрупва, а никога не съм вадила по този начин от касовия апарат ..?
Благодаря за изчерпателния отговор. Това, което ме объркваше е, че не осъзнавах, че са две различни книги и че всъщност те могат да не са равни в края на деня. Правилно съм ви разбрала, нали?
Аз мога да Дт501, но въпроса е че нали трябва да минават и извадените пари през касовия апарат.... или не е нужно - съвсем се обърках, примерно ако съм изтеглила от банката , трябва ли да ги добавям в касовия апарат?
Здравейте,

как трябва да организирам касовите плащания?

Мога ли да имам следното разпределние:
501/1 - Каса обект 1 - влизат касови продажби в този обект, на края на деня се изважда ако има продажби в брой и се слагат в обща каса. Отговаря на книга за дневни фискални отчети. Всеки ден започва с 0.00лв.
501/2 - Каса обект 2 - влизат касови продажби от този обект, на края на деня се изважда ако има продажби в брой и се слагат в обща каса. Отговаря на книга за дневни фискални отчети. Всеки ден започва с 0.00лв.
501/3 - Обща каса... - тегления от разплащателна сметка, аванси, разплащания с доставчици...