Най-бързия вариант е да пишете мейл на servicedesk@customs.bg, в който искате директно да ги изтрият всички регистрации с това потребителско име, ЕГН /всички, които е възможно да сте пратили/ и ЕИК. И след като потвърдят направо правите нова регистрация, защото иначе е възможно в процеса на работа да имате проблеми, заради първата с упълномощеното лице.
Пишете после как сте се оправили :)

Имах отворена заявка в сървиздеск системата с някаква начална активност от тяхна страна и после никакви отговори на имейлите по темата. В Петък пуснах нова заявка за изтриването на акаунтите. В Неделя мнооого рано сутринта (около 2 часа) успех да се свържа с тях по телефон, но нямаше дежъден с нужните права за изтриване, казаха, че днес би трябвало да ги изтрият, все още чакам.
По ред причини регистрацията на икономическия оператор е направена с упълномощено лице а не със законен представител, след това от Агеция Митници предоставиха възможност на законния представител за изиска промяна на законен представител и мина успешно, но статуса все още е в очакване на пълномощно. Ако изтрия ИО и го създам на ново ще избегнем това пълномощно, но не знам дали процедурата по прекратяване на регистрацията е автоматична или ще трябва да чакам потвърждение от оператор в АМ, а от досегашния ми опит разбрах, че това може да отнеме много време. Друго което ме притеснява е дали след прекратяване на регистрацията ще ми позволи да направя нова регистрация, да не се окаже, че вече има такава, макар и неактивна и да не може да се създаде нова. Друг въпрос е дали мога да премина през стъпка "14. Приключване на пререгистрацията на лицето" и след това да добавям служители и да упълномощявам други ИО за представители. Предполагам че да, но все пак не съм сигурен.
Да, видях отговора, но не е това, което търся, пратил съм такава заявка за изтриване на други потребители, но в случая искам да изтрия само икономическия оператор към даден потребител.
Здравейте, надявам се да получа малко помощ, защото от Агенция Митници вече 2-ра седмица не ми отговарят на имейлите, по телефона е невъзможно да се свържеш, а ако фирмата спре работа с митниците дори за ден ще бъде доста голям проблем. Питането е следното: Направена е регистрацията на икономически оператор но да кажем, че е грешна, искам да я изтрия от опция "13. Прекратяване на регистрация на лице" и да я направя наново, но не знам дали изтриването става автоматично или се чака, и дали след това ще мога да направя наново регистрацията на същия икономически оператор, същата фирма, ЕОРИ номер и т.н.