Подведох се от хронологията, която сте описали - издали сте фактура, получили сте плащане, доставили сте продукцията...
Щом първата фактура не е за аванс, а сте описали стойност и количество, тогава само кредитно известие и възстановяване на надплатената сума.
Втората фактура трябва да е с два реда, всеки от които със стойност и количество, но единият е с минус.   
 411/701 - 116,08 лв  (162,51 т)
         412 - 116,08 лв  (162,51 т)
 Крайният резултат е нула, но така сте си отразили правилно прихода от продажбата и сте намалили от "Клиенти по аванси" коректните стойности.
Доколкото разбрах в първата фактура сте посочили договореното, а реално сте доставили по-малко количество. Необходимо е да издадете втора, в която да отразите в приходна сметка какво наистина сте доставили, а в кредитното известие да посочите с минус остатъка.
Малко ме объркахте с цифрите, макар и примерни -  "разликата от 350(фактурирано)-162,580(извозено) тона , за 187.42 лв " - изваждате от фактурираното количество реално извозеното и получавате стойност?
Абстрахирам се от това и пиша как е според мен, а по-опитните колеги да ме поправят, ако греша:

350 тона х 0.7143 лв/т = 250.00 лв

1. Фактурирате                                                        411/412 - 250.00 лв  (350 т)
2. Получавате плащане                                     гр.50/411 - 140.00 лв  (196 т)
3. Доставяте  продукция                                      411/701 - 116,08 лв  (162,51 т)
                                                                                            412 - 116,08 лв  (162,51 т)
4. Възстановявате надплатена сума               411/гр.50 -  23,92 лв   (33,49 т)
5. Кредитно известие                                          411/412   - 133,92лв (187.49 т)

Закръгленията са малко приблизителни, но другото мисля е правилно.
Трябва да издадете фактура по т.3, която ще е нулева, но ще има реално доставеното количество.
Малко ме объркахте с цифрите, макар и примерни -  "разликата от 350(фактурирано)-162,580(извозено) тона , за 187.42 лв " - изваждате от фактурираното количество реално извозеното и получавате стойност?
Абстрахирам се от това и пиша как е според мен, а по-опитните колеги да ме поправят, ако греша:

350 тона х 0.7143 лв/т = 250.00 лв

1. Фактурирате                                                        411/412 - 250.00 лв  (350 т)
2. Получавате плащане                                     гр.50/411 - 140.00 лв  (196 т)
3. Доставяте  продукция                                      411/701 - 116,08 лв  (162,51 т)
                                                                                            412 - 116,08 лв  (162,51 т)
4. Възстановявате надплатена сума               411/гр.50 -  23,92 лв   (33,49 т)
5. Кредитно известие                                          411/412   - 133,92лв (187.49 т)

Закръгленията са малко приблизителни, но другото мисля е правилно
В такива случаи изпращаме декларация по чл.189, чл.5 от ЗДвП (прилагам я), в която декларираме кой е шофирал служебния автомобил, прилагаме и копие от шофьорската му книжка. КАТ анулират фиша и издават нов на шофьора
"От къде мога да сваля програма за новите бланки на платежни към бюджета? До момента използвах PIN , но те нямат актуализация."


Използвам приложението на КиК. Сметките са актуализирани.
Вижте чл.31 т.2 ЗДДС.

Видях го, но нещо ме беше смутила формулировката "снабдяване с резервни части, горива и смазочни материали, провизии..." Приемам, че тук се включват и стоките за ремонт и поддръжка.
Ще изискаме документите по чл.26 (1) от ППЗДДС, виждам че има и нова декларация - приложение №26.
Благодаря :)
Здравейте,
Извинете ме, ако не съм формулирала правилно темата. Досега не сме доставяли стоки за кораби и много моля за съдействие и мнения - кипърска фирма иска да купи материали от нас, които да използва за ремонт на техен кораб, който е на док в българско пристанище. Начислява ли се ДДС и ако да - каква е ставката?
Благодаря, bobo!

И на мен не ми се вижда много издържано, но от друга страна нали работодателят разрешава или отказва ползването на отпуск, съобразявайки се с произвоствени, организационни и други фактори. Служителят иска отпуск в средата на месеца на предизвестие, но доколкото е свързано с пътуване в друг град на колеги, които в активен за нас сезон са необходими в София, то предпочитаме предаването да стане именно в седмицата преди исканата отпуска.
Май ще напишем едно "условно" разрешение, пък да видим :)
Здравейте,
Наш служител подава молба за напускане по взаимно съгласие, с допълнение, че ако не бъде уважена, то да бъде считана за предизвестие. Три дни по-късно пуска и молба за ползване на 8 дни ПГО (вече е ползвал през годината 5 дни и с тези 8 няма да му дължим обезщетение за неизползван отпуск). Той е консултант продажби в друг град и са му поверени автомобил, компютър, касов апарат, продукция за продажба на склад и т.н.
Въпросът ми е може ли в разрешението за ползване на ПГО да има условие, че отпускът се разрешава само, ако преди това бъде направена инвентаризация и подписан предавателен протокол за повереното му имущество?
Подновявам въпроса си - върнати са пари на клиент за материали, които не могат да бъдат взети обратно. Това рекламация ли е или брак? Правилно ли е да се издаде КИ за цялата сума на сделката (но без количество), а после да се начисли ползвания данъчен кредит при покупката суровините, използвани за производството на материалите?
Здравейте,
Моля за съвет - върнахме цялата сума на клиент за материали, които са използвани и е невзможно да бъдат върнати (например положен асфалт). Клиентът не е спазил инструкциите по полагане, няма подписан протокол, но нашият управител предпочете просто да върне парите. Не ми се струва правилно издаването на КИ, но ще съм благодарна за вашите мнения.


niki_n62, като виждам каква е мъка с нагласяването на редовете, започнахме ново приложение със съкратения баланс за това едничко малко предприятие от твоите, но ти вече ще си го изготвил(а), де... 

ОПР може и да не се публикува. Само казвам. :)

И други малки предприятия "облажихме" с приложението за съкратения баланс, благодаря :)