Офис обзавеждане

25.05.2015, 09:27 9871 2

25.05.2015, 09:27
Публикации: 150 / 2
Направена е поръчка за изработка на офис обзавеждане къде е правилно да бъде заведено или да се отнесе направо на разход?
#1 | 25.05.2015, 10:34
Публикации: 2027 / 254
зависи от стойността на офис обзавеждането , може да се третира и като ДМА .
#2 | 25.05.2015, 10:43
Публикации: 6403 / 1130
Да, зависи от стойността и от счетоводната политика.
Например, ако обзавеждате офис от два етажа и 8-10 стаи и не искате отразявате еднократно голям разход, защото това ще изкриви финансовия Ви резултат, защото искате да теглите кредит, защото имате относително малки обороти и т.н. .... завеждате цялото обзавеждане като един ДМА, който кръщавате "Обзавеждане". Отразявате го по с-ка 206, ІV- та категория, 15% годишна амортизация.
Ако имате интерес да отразите обзавеждането като разход и всяка една разграничима част от него е под 700 лв., то го отразявате като разход за материали (при покупка на готови мебели) или за външни услуги (при договор за обзавеждане по поръчка)
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група