Въпроси относно Касов апарат

21.05.2015, 13:36 3638 3

21.05.2015, 13:36
Публикации: 48 / 1
Здравейте,

имам малко въпроси относно касовите апарати:

1. ако фирма разполага с два офиса то има ли възможност да използва само един касов апарат?

2. При плащания с ПОС терминал бележките от ПОС терминала къде би следвало да се съхраняват?


#1 | 21.05.2015, 13:52
Публикации: 6403 / 1129
По първия въпрос, ако дейността позволява, не виждам защо да не може да се ползва един касов апарат.
#2 | 21.05.2015, 14:12
Публикации: 11932 / 2174
Здравейте,

имам малко въпроси относно касовите апарати:

1. ако фирма разполага с два офиса то има ли възможност да използва само един касов апарат?

2. При плащания с ПОС терминал бележките от ПОС терминала къде би следвало да се съхраняват?

Касовият апарат е за обект - колкото обекта толкова КА. Разносната търговия е без обект, но такова е естеството на дейността в този случай. Иначе за бележките от ПОС - терминала - съхранявайте ги заедно с касовите бележки от КА.
#3 | 21.05.2015, 21:21
Публикации: 6403 / 1129
Ако имате два офиса в един град нищо не пречи да имате един касов апарат.
В офисите се издават фактури, правят се срещи, провеждат се съвещания и др. административна дейност. Офисът не е търговски обект на дребно.
Пускате фактура в единия офис и издавате касова бележка от другия, където приемате парите.
Ако в единия офис е ситуиран финансово-счетоводния отдел с касиера, а в другия е само ръководството и секретарката, за какво им е във втория офис касов апарат?!?
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група