Делта Про

01.02.2015, 15:49 28823 29

01.02.2015, 15:49
Публикации: 97 / 1
Свалих демоверсия на тази програма Цял ден си изгубих като оптвам да осчетоводя фактура за продажба и за покупка на стоки.
Прехвърлила съм сметкоплана от Делта
Не мога да избера сметка. Не знам какво да пиша в този филтър
Много ще съм ви благодарна на малко помощ
#1 | 01.02.2015, 16:43
Публикации: 6403 / 1129
В програмата има една особеност, че покупките и продажбите са обвързани с контрагенти, закрепени към съответните сметки за клиенти и доставчици. Ако изберете 411, ще Ви поиска контрагент от списъка. Ако нямате контрагенти при примерната си работа, създайте си от меню за нов партньор. Важното е да е с действителен БУЛСТАТ.
#2 | 01.02.2015, 20:08
Публикации: 11932 / 2174
Свалих демоверсия на тази програма Цял ден си изгубих като оптвам да осчетоводя фактура за продажба и за покупка на стоки.
Прехвърлила съм сметкоплана от Делта
Не мога да избера сметка. Не знам какво да пиша в този филтър
Много ще съм ви благодарна на малко помощ

Бих Ви посъветвала много добре да се запознаете с Ръководството на програмата от сайта на Микроинвест . Там много подробно и добре са описани нещата стъпка по стъпка. Това би Ви помогнало и по-точно да формулирате въпросите си.Иначе преди осчетоводяване следва да въведете сметкоплан , а филтърът Ви е нужен единствено за справки.

Би било добре темата да остане активна за въпроси и отговори , свързани с използването на Делта ПРО. :smile1:
#3 | 19.02.2015, 16:11
Публикации: 11932 / 2174
Да използвам темата , за да не отварям друга. Опитвам се да прехвърля архив от един на друг компютър.Става дума за Делта ПРО . Архивът е копиран на флаш памет и го прехвърлям чрез стартиране на Архиватора и опцията възстановяване от файл.Стига до определен процент възстановяване и ми дава грешка .
Изписва ми: Alter Database is not permitted while a database is in the Restoring state.
Опитвам се сама да се справя, но за момента безуспешно. Дали някой не се е сблъсквал с точно такъв проблем и да може да даде идея ?

Само да добавя, че същата грешка дава, ако запиша архива в папката с архивираните данни от архиватора и вместо от възстановяване от файл ползвам само възстановяване.
#4 | 19.02.2015, 20:28
Публикации: 128 / 26
Delphine,  не зная дали правилно те разбрах за папката на архиватора, може би имаш предвид папката, която е зададена в Архи Про за архивиране, ако е така и пак ти дава грешка няма да мога да помогна. При мен като се опитвах да извлека архива от флашката все ми даваше съобщения за грешки, после порових и писах във форума на Микроинвест след като потърсих подобни теми и от там ми отговориха да рестартирам компютъра и да ги копирам в Архивната директория, която съм задала в Архи Про за предпочитане било да е на D, а не на С макар, че в една от инструкциите е показано : С:/Program Files....../Backup,  но пък после във форума обясняват, че за предпочитане е да е D:/. И така при мен се получи най-после с възстановяването. Ако не успееш да се справиш по-добре пиши във форума на Микроинвест  какво съобщение за грешка ти излиза и те ще те насочат каква може да е причината. Успех :)
#5 | 19.02.2015, 20:42
Публикации: 11932 / 2174
Много ти благодаря за включването,  sabinaP !
Ще последвам и твоя опит и ще повторя всичко и, ако пак не стане ще потърся помощ на специалист. Аз мисля, че точно на твоя въпрос във форума на Микроинвест попаднах и там прочетох и последвах съвета от дискусията. За съжаление пак ми дава грешка, но ще направя още един опит - може нещо да не съм доизпипала.
Ако правилно съм разбрала копирам архива на флашка и после го прехвърлям в директорията, която е зададена в архиватора - тя ми е в D . След като е вече там възстановявам архива от опцията възстановяване на Архиватора / но не възстановяване от файл /.Дано стане.
Хубава вечер и още веднъж благодаря.
#6 | 19.02.2015, 21:47
Публикации: 128 / 26
Няма защо, Delphine :) Правилно си разбрала, копираш от флашката в D и от там през архиватора на възстановяване. Дано да стане и при теб. Лека вечер
#7 | 27.02.2015, 20:45
Публикации: 332 / 38
Свалих демоверсия на тази програма Цял ден си изгубих като оптвам да осчетоводя фактура за продажба и за покупка на стоки.
Прехвърлила съм сметкоплана от Делта
Не мога да избера сметка. Не знам какво да пиша в този филтър
Много ще съм ви благодарна на малко помощ
Програмата е елементарна! Просто влезте в сметкоплана и задайте за 304-та сметка категория стоки, за 702 приходи от продажби на стоки. Като дефинирате СМЗ трябва да посочите сметка за доставка и реализация. Ако изберете за 304 категория други СМЗ, 702 може и да нея водите аналитично по артикули, но няма да може да използвате функцията за автоматично изписване на стоки  :smile1: 
#8 | 27.02.2015, 20:48
Публикации: 332 / 38
Много ти благодаря за включването,  sabinaP !
Ще последвам и твоя опит и ще повторя всичко и, ако пак не стане ще потърся помощ на специалист. Аз мисля, че точно на твоя въпрос във форума на Микроинвест попаднах и там прочетох и последвах съвета от дискусията. За съжаление пак ми дава грешка, но ще направя още един опит - може нещо да не съм доизпипала.
Ако правилно съм разбрала копирам архива на флашка и после го прехвърлям в директорията, която е зададена в архиватора - тя ми е в D . След като е вече там възстановявам архива от опцията възстановяване на Архиватора / но не възстановяване от файл /.Дано стане.
Хубава вечер и още веднъж благодаря.
Пробвайте да архивирате от SQL Management studio аз само с него работя и нямам проблеми имам две счетоводни програми и една ТРЗ използващи SQL сървъра
#9 | 28.02.2015, 12:45
Публикации: 11932 / 2174
Няма защо, Delphine :) Правилно си разбрала, копираш от флашката в D и от там през архиватора на възстановяване. Дано да стане и при теб. Лека вечер

Проблемът се реши едва с инсталиране на новата актуализация, с която архивирането и възстановяването са възможни не само през архиватора, а като опция в програмата - аналогично на старата версия на Делта в менюто има възможност да се зададе възстановяване и при активен прозорец на съответната фирма да се направи процедурата възстановяване от файл.През архиватора така и не стана по никакъв начин - даваше гореописаната грешка.   :smile1:
#10 | 28.02.2015, 19:22
Публикации: 332 / 38
Проблемът се реши едва с инсталиране на новата актуализация, с която архивирането и възстановяването са възможни не само през архиватора, а като опция в програмата - аналогично на старата версия на Делта в менюто има възможност да се зададе възстановяване и при активен прозорец на съответната фирма да се направи процедурата възстановяване от файл.През архиватора така и не стана по никакъв начин - даваше гореописаната грешка.   :smile1:
А това не съм го забелязал, но е супер че са го добавили  :good:  Имам последната версия но не съм се вглеждал детайлно в промените, защото  водя само фирми с услуги или със склад про на нея  :smile1:
#11 | 04.03.2015, 10:59
Публикации: 128 / 26
Проблемът се реши едва с инсталиране на новата актуализия, с която архивирането и възстановяването са възможни не само през архиватора, а като опция в програмата - аналогично на старата версия на Делта в менюто има възможност да се зададе възстановяване и при активен прозорец на съответната фирма да се направи процедурата възстановяване от файл.През архиватора така и не стана по никакъв начин - даваше гореописаната грешка.   :smile1:
Важното е, че в крайна сметка е станало възстановяването и благодаря, че сподели как си го направила, защото това е ценен опит :) Аз бях видяла тези нови функции в програмите, но тъй като не съм архивирала или възстановявала от там, не се сетих, че може да се пробва и този вариант. Неволята наистина учи...:)
#12 | 06.03.2015, 20:23
Публикации: 721 / 96
Здравейте !
Знае ли някой, който ползва Делта ПРО , как се изтрива фирма от съществуващите в списъка долу на лентата в работния прозорец ? Имам някои , въвеждани пробно и не виждам как биха могли да бъдат изтрити . Предварително благодаря, ако някой може да помогне.
#13 | 06.03.2015, 21:59
Публикации: 332 / 38
Здравейте !
Знае ли някой, който ползва Делта ПРО , как се изтрива фирма от съществуващите в списъка долу на лентата в работния прозорец ? Имам някои , въвеждани пробно и не виждам как биха могли да бъдат изтрити . Предварително благодаря, ако някой може да помогне.
От програмата не може! Може да се трие от SQL management studio , намирате Microinvest database catalog Влизате в редакция на таблицата и изтривате фирмите които не ви трябват  :smile1:
#14 | 07.03.2015, 11:17
Публикации: 2027 / 254
Може и чрез Архиватора
#15 | 07.03.2015, 13:49
Публикации: 721 / 96
Благодаря на  miro7874 и alfa !

Тази възможност за изтриване на бази трябва да е достъпна като технология до всеки работещ  и признавам, че идеята на  miro7874 не бих изпробвала - нямам увереност , че ще се справя. Не знам той дали го е правил на практика, за да каже стъпка по стъпка как става.
Много се надявам да е възможно наистина през Архиватора и бих помолила alfa да обясни точно  как става изтриването на бази.Предварително благодаря !
#16 | 09.03.2015, 13:40
Публикации: 128 / 26
Както казва alfa може и през архиватора, но ако имаш последната версия на Архи Про. Във форума пишеше, че в новата версия вече е възможно и доколкото разбрах има бутон изтриване, но аз не съм го видяла тъй като не съм си я изтеглила.
#17 | 09.03.2015, 13:56
Публикации: 721 / 96
Не ми е последна версия Архи Про и разгледах - няма бутон изтриване в нея и най-вероятно трябва да актуализирам. Не знам доколко си струва заради това изтриване , но ми е дразнещо да стоят такива несъществуващи фирми.Явно с тези последващи актуализации доработват и оправят пропуснати неща в предходни версии.

Благодаря ти, Сабина. :good:
#18 | 02.05.2015, 09:48
Публикации: 11932 / 2174
При задаване на критерии за визуализиране и разпечатване на хронологичен регистър в справката излизат и колони " месец за експорт " и " потребител " . Тъй като не съм въвеждала потребител излиза " Служебен потребител " . Разгледах настройките , но не видях откъде и дали е възможно да изключа тези колони от справката , която искам да разпечатам чрез опцията " хронологичен регистър " .

Това, за което се сещам е да изведа справката в ексел и да делна колоните, но търся вариант без тази процедура. :smile1:
#19 | 02.05.2015, 09:57
Публикации: 11932 / 2174
И друг въпрос в тази връзка - не виждам откъде бих могла да изключа задължителното вписване в полето " основание " при разплащане по фактура.
Има ли въобще такава опция някъде ?
Пълен достъп в КиК Инфо
за 13.75 лв. без ДДС на месец при год. абонамент
По-бързо
По-удобно
По-сигурно*
Абонамент
Последни теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група